Friday, 20 June 2014

MySolat


" Wei Zohor masuk pukul berapa ??
At rumah aku ni xdak Jadual waktu solat ... Hehex "

Aku boleh bagitahu ko tapi ko kena bagitahu dulu apa
password wifi rumah ko ni ...
Aku nak dowload MySolat ...

" Hah !! MySolat ??
Application pa tu ?? "


Haaaaa.....
MySolat ni Application untuk tengok waktu solat ...
Kita xpayah susah-susah nak pergi beli Taqwim at kedai ...
Dowload je senang ...
Jimat masa, tenaga dan duet ...
Dalam MySolat ni ada Application tambahan ...

"Application apa pulak dah !! "

Dalam MySolat tu ada compass ( arah qiblat )
dan kita boleh tengok masjid-masjid yang berdekatan dengan kita ...
Kalau ada MySolat ni kita bolehlah solat awal sikit ye !!

" Ok ... Satgi aku dowload ... Hehex "

  

8 comments:

  1. Nice sharing..Btw..Kak Iman dah follow awk k..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok ..... jap eh nak follow kak iman balik

      Delete
  2. Bagus kan ada app macam ni . Hehehe done follow

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum ...bls kunjungan anda.. terkejut bila singgah blog ini.umur berapa ni? nmpak mcm adik je..huhu..akk terkejut bila bw here..igtkan facebook rupanya blog..tertipu..tipah tertipu ..hahaha..btw nice blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahax .. bwu form3 .. hehex
      tq kak .... ^__^.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...