Sunday, 29 June 2014

Ramadhan is BACK !!


Yeay !!
Ramadhan is back !!
Lepas Ramadhan mesti Raya kan ?? Hehex ..

" Ceh ... Patotlah seronok sangat nak Ramadhan ..
Rupa-rupanya xsabar nak duet ..
Err ... " -_-

Hehex ..
Xdelah ...
Aku memang xsabar nak dapat pahala yang berganda-ganda ..


Kebanyakan orang bila datangnya bulan Ramdhan ..

" Aduhh !! Puasa nak dekat ni ..
Kena makan banyak-banyak sampai kenyang ..
Buat maksiat siap-siap ... 
Kalau nak mencuri, curi siap-siap ..
Sebab kalau mencuri bulan puasa amalan kita xditerima selama setahun ... "

Hurmm ...
Nilah budak-budak zaman sekarang ..
Sepatutnya kita kena seronok bila Ramadhan dah datang ..
Sebab kalau xdak bulan Ramadhan memang susah kita nak dapat pahala yang banyak untuk masuk syurga nanti kan ??

Dah arr ...
Malas aku nak membebel at blog ni ..
Pada bulan Ramadhan ni mari kita perbanyakkan amal ibadat ..
^__^

" Ok .. Jom buat amal ibadat banyak-banyak ..
Jangan makan meggi atas syiling asrama 
dan minum air di paip dalam tandas dah ye ?? "
^__^

Woi !!
Perli aku tu !!
Tu cerita lama arr ..
Xpayah la nak ungkit ..!!

" Laaa ..
Ko terasa ke ?? "

Errr ....

Cartoon Ramadhan klik HERE .. >_<

6 comments:

  1. Selamat berpuasa~ Terima kasih sudi singgah. Membalas kunjungan sambil follow #161 ^_^

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa. (:
    ya saya pun tak sabar nak dapat duit raya sebenarnya, hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ish3 ... dah besar un nak duet raya lagi

      Delete
  3. salam ramadhan juga
    malam jangan tgk tv jer
    jom g terawih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...