Friday, 25 July 2014

Baju raya ... Yahoo !!


Hello !!
Selamat pagi !!

Kalau tanya pasal baju raya mesti korang dah beli kan ??
So aku malas nak tanya ..
cuma aku nak tanya warna apa baju raya korang ??
Hehex ...


" Baju raya ko warna apa ?? "

Itulah soalan yang tengah Hot at laman sosial ..
Tol x ??
Bukan setakat laman sosial je tapi dekat kad raya pon ada jugak ..
Adoyai ... Xde ayat lain ke ??
Dah jemu arr tdengar ayat tu .... Huhux

Ok ..
First Day Raya aku pakai baju melayu warna Biru Muda ...
Raya Kedua warna T-shirt Hitam ..
Raya Ketiga warna T-shirt Hitam ..
Raya Keempat pon warna T-shirt Hitam jugak ...

" Asyik warna hitam je ...
Xjemu ke ?? "

Kawan-kawan aku selalu komen ..
Bukan setakat kawan je tapi mak aku pon sama ..
" Abang long asyik beli T-shirt warna hitam je .. "

Aku memang suka beli T-shirt warna hitam barulah COOL ..
Wana lain xsesuai ..
Nak beli T-shirt warna merah nampak macam budak jambu la pulak kan ??

" Ko kata ko suka warna biru tapi kenapa xbeli T-shirt warna biru ?? "

Bukan aku xmau beli T-shirt warna biru tapi aku dah beli T-shirt warna hitam so, macam mana aku nak beli warna biru ..
Aku bukannya banyak duet ...

Dh arr wei ..
Xlarat nak taip dah ni .
Bye2 ...
Jap2 ... Baju raya korang warna apa ??

6 comments:

  1. Hahah, lawak2.. tapi persoalannya asal tak beli t shirt warna biru sebelum awak beli t shirt warna hitam? haa jawab2

    ReplyDelete
    Replies
    1. terlupa ... asyik nampak T-shirt hitam je

      Delete
  2. hitam cantik.
    iqa x beli pape lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ksian ... pkai je lah baju lama kan senang ...

      Delete
  3. baju raya aisyah tahun ni warna merah... well.. merah itu comel utk pompuan.. hehe ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pon ...
      Tapi kalau bagi laki nampak mcm jambu skit .. Huhux

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...