Thursday, 10 July 2014

Diary ...


Diary ?
Kome suka tulis diary ??

" EEE ..
Macam budak perempuanlah je tulis diary .."

Hurmmm ..
Xsemestinya orang yang tulis diary ni perempuan ...
Tol x ??


Zaman sekarang ni kalau nampak orang tulis diary je terus kata perangai macam perempuan ..
Ish ish ish
Selalunya yang tulis diary ni perempuan je sebab perempuan rajin ....
Lelaki malas !!

" Hek eleh ..
Perempuan kalau rajin tara mana pon lepas kahwin nanti tetap duduk at dapur jugak ..
HUH !! "

Untunglah kalau perempuan rajin ..
Kalau perempuan tu malas sapa nak masak nanti ??

" Ko cakap macam ko ni perempuan lak ..
Ko ni sebenarnya laki ke perempuan ?? "

Hehex ...
Just posting ...

Fakta !!
Aku suka buat diary jugak ..
Shuu !!
Jangan bagitahu orang lain k ??
Malu aku nanti ... T_T

8 comments:

  1. ok what... tu pun hobi gak... tp jgn letak merata2... nanti org baca haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tol tu ... orang baca nanti malu T_T

      Delete
  2. Zumal pernah ada dairy tapi sekarang blog telah ganti tempat dairy tu ;)

    ReplyDelete
  3. lelaki perempuan bebas untuk ada diari apa.. hahaha

    ReplyDelete
  4. hehe..sape2 pon bebas.. but ayie xad diary but curious nak bce diary orng..haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...