Tuesday, 29 July 2014

Wahh !! Duet Raya !!


Selamat Hari Raya ..
Hari ni Raya yang ke-3 kan ??


Ok, Raya ..
Bila tiba Hari Raya apa yang korang suka ??
Kalau aku ..
1- Dapat duet Raya .. ( First )
2- Dapat usya awex yang datang rumah ... ( Just joke >_< )
3- Makan kuih dan lemang ... ( Bukan senang nak cari )
4- Xtau ... xingat ... ( Sorry T_T )

" Duet je yang ko tahu ... Hurmm "

Ehh biorlah ..
Aku pelik tengok ko ni ....
Semua entry aku ko nak masuk ..
Huh !!


Duet raya ..
Kalau citer pasal duet raya itulah benda yang aku paling benci ..!!

" Asal lak ?? "

Arghhh !! Ko lagi !!
Hurmm ..
Kecik2 dulu kalau pergi beraya at rumah orang, pak cik or mak cik tu tengok terus bagi duet raya ..
Tapi sekarang ...
Pak cik or mak cik tengok aku macam dah xikhlas je nak bagi duet raya kat aku padahal aku baru form3 ... Huarrhhh !! T_T

Adik2 aku kebanyakkannya dapat duet raya daripada semua orang ..
Tapi aku ...
Hurmm ... Macam hampeh ..
Depa ingat aku dah kahwin kot (-_-)

Dah arr ..
malas aku nak citer bab duet raya ni ...
Menyakitkan hati ...
Ok bye ...
#nak merajuk jap

" Sapa suruh ko citer bab duet raya ... "

Diam arr ko !!

2 comments:

  1. hahaha.. kesian. Meh datang rumah akak, akak bg duit raya.. ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak bagi berapa ringgit ?? ... kalau seringgit mlas la nak p ..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...